15 Ocak 2012 Pazar

eski bir bank

      tek başına bir bank çarpıyor gözüme soğuk bir deniz kenarında. eskimiş tahtalarının üzerinde yılların izleri saklayan bir bank. seyredecek sabrım olmasa da 'bankın yalnızlığı'nı, duruyorum yanı başında aniden. soğuktan terk edilmiş bir bank yalnızlığı hüzünle dolduruyor içimi.
      cesaret ister bu mevsimde bankta oturup dünyayı seyretmek. bankı yalnızlığı ile baş başa bırakmak istemiyor yüreğim. anlatacak çok şeyi var gibi dolu dolu bakıyor insana. oturup sessizce bankı dinliyorum.  başlıyor anlatmaya hayatını.
   
      "yalnızlık" diye başlıyor sözlerine "yalnızlık, beni en çok hüzünlendiren şey" diyor. sitem dolu sözlerle döküyor içini. "yalnızlığa kendini boğan, kapatıyor kendini tüm dünyaya. ne beni duyuyor kulakları ne de arkasından bağıran sevgiliyi. hiç bir şey yapamıyorum. işte bu çaresizlik beni üzüyor."

      "peki aşk?" diyorum hüznünü bir nebze de olsa azaltmak için. gülmeye başlıyor aniden . "ne aşklar başlattı bu bank diyor" kendini gösterip.
     neşesi bile yetiyor ısıtmaya soğuktan donmak üzere olan ellerimi. ama "ziyaretin kısası makbuldür" deyip veda ediyorum ona.

yalnızlığı paylaşmak gerek, bu eskimiş bir bank olsa da.


Lapsus Calami
15.01.2012  - izmir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...