17 Ekim 2011 Pazartesi

yudum yudum hayat

      Yudum yudum bira hamleleriyle demlenen bir teyze çarptı gözüme. Karşıyaka sahilde bir barda "eski günlere selam olsun" der gibi oturuyordu tek başına. Yaşanmışlık yüklü gözlerinde en ufak bir pişmanlık görmedim geçmişe dönük. Çözemediğim bir duygu vardı aslında gözlerinde.
      Biraz geçmeden aradan kavalyesi amca geldi. Birini bekler bir hali yoktu oysa teyzemin. O anlayamadığım bakışlarda beklenti gizliymiş bir de. Sessizce yerine oturan amca küçük bir gülümseme "merhaba"sını esirgemedi teyzeden.
      Yaşlar arttıkça insanlar duygularını da saklı yaşarlarmış. Kadehlerini bile göz göze tokuşturuyorlar sessizce.
      Şimdi yudum yudum rakı ve bira karşılıklı.. Geleceğe kalkıyor herkesin kadehleri o anda.

Lapsus Calami
03/10/2011   Karşıyaka

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...