23 Mart 2012 Cuma

ezginin günlüğü


Ezginin Günlüğü dinleyince çoğu zaman içimi bir hüzün kaplar. nedendir  bu hüzün bilmem derdim önceden. şu an fark ediyorum. ezginin günlüğü benim yaşanmışlıklarımı temsil ediyor, özellikle de aşkları...


geçmişi kurcalamak mantıksız gelir hep bana. yaşanmış yaşanmıştır ve bitmiştir. özellikle de hatırlamamak istenen şeyleri hatırlayıp üzülmek.. ne kendimi yerlere atmışlığım, ne de depresyona teğet geçmişliğim vardır geçmiş için. bu huyu nereden edindim bilmiyorum ama galiba güzel bir şey. işin ironik yanı yaşadıklarımı unutmam çok zordur benim için. öyle olduğunda hep güzel anlar aklıma gelir. özellikle de sıradan günümü farklı kılmış şeyler. fakat bugün fark ettim. ben kendime bazı geçmiş yaşanmışlıklarımı hatırlamayı yasaklamışım.



"kaç mevsim aşk pazarında geçti yalanlarla"  deyip düşler sokağında pembe bir geziye çıkarır beni ezginin günlüğü her dinlediğimde. elimde bir kitapla hayal ederim kendimi, olmayan bir kitap. geleceği anlatan ama okumayı bir türlü bilmediğim bir kitap. karşımda da olmayan bir kadın. pencere kenarında oturup uzun ince parmakları ile parkta oyun oynayan küçük bir kız çocuğunu gösterip yüzünden içimi eriten gülüşü eksik olmayan bir kadın. sıcacık sohbetimizle hayattan zevk aldığım bir düş bu. düşler sokağı işte.




martılar uçuşur küçük kayığımın etrafında. bir küçük simidi paylaştığımız martılar. mavi denizimin üzerinde beyaz bir gelincik gibi salınır martılar. "gel gezmelere gidelim biz bulutların asfaltında " diye öter martılar üzerimde. seslerinde beni kendine çeken bir tılsım var. atlayıp kanatlarına tutunasım, uçup onlarla gökyüzünü yaşayasım var.

Ezginin Günlüğü dinleyince bir hüzün kaplar içimi. geçmişe rağmen geleceğe dair bir hüzün. ellerimi istemsiz iki yanıma açar, gökyüzüne bakarken bulurum kendimi. belki de küçük bir sahil kasabasında kahvaltı yaparken hayatı neşe dolu dostlarla... hayatın sadece saat tik taklarından ibaret olmadığını anlarım. aşklar yaşarım, hem de imkansız denilen zor aşklar. ve her şeye rağmen güzel yaşarım, her şeye rağmen.



Lapsus Calami
21.03.2012


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...