31 Temmuz 2012 Salı

anlaşılmaz

özlemek ne basit bir kelime!
karmaşık olanı özlediğini bilip sevememek.
sevememek mi dedim.
nasıl kandırıyorum yine kendimi.
sevmiyorum!..
acaba emin miyim?
hayır özlüyorum ve kıskanıyorum
mutluyum onunlayken
başka bir şey düşünmüyorum onsuzken
korkuyorum da kaybetmekten
e daha ne olsun!
ne zaman onunla tanıştım,
yaşamaktan korkuyorum.
onsuz yaşamaktan,
onsuz mutlu olmaktan korkuyorum.
korkmaktan da korkuyorum şüphesiz.
saçmalıyorum.
düşünemiyorum.
bakmayı özlerken gözlerim
ellerim kıskanır gözlerimi
ben nasıl tutarım ki ellerini
hayır tutamam.
korkmak mı bu,
kıyamamak mı saflığına o güzel ellerin?
onu düşüncemden kıskanmam normal mi?
yok olmamalı!
sevdiğimden mi tüm bunlar
sevilmememden mi?
yoksa,
sevilip sevilmediğimi dahi
bilemememden mi?.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...