16 Mayıs 2012 Çarşamba




*** “Ayakkaplarım” diyen insan, bence çok güzel bir insan.

*** Medeniyet dediğin gecenin bir körü bomboş yolda kırmızı ışıkta beklemek değil de nedir?

*** Otobüs durağında “70 geçti mi?” diye soran adama “970 mi?” diye soruya soru ile karşılık veren ben mi saçmayım, yoksa “yok düz 70” diye cevap veren o mu ben çözemedim. Evet ikimiz de saçmayız galiba.

*** Sarhoşa serfoş diyen babaannem candır.

*** 'Jan Dark'ın öteki ölümü'nde jan dark hapishanede idamını beklerken; "tanrım! neden eninde sonunda bütün kahramanlarını yalnız bırakırsın!"

*** Alt komşumuz büyük bir iyilik yapıp bize yine yemek getirdi. Bir ay bizde kalan tenceresini hatırlamış olacak ki tabağı boşalttırıp geri istedi. Zalım öğrenci evleri..

*** Aliağa termik santraline karşı durun: http://www.1milyon.org/

*** Gömleğinin sol cebinde sigara ve bilimum kartvizit ve kağıt taşıyan insan da çok güzel insan be.

*** Yıl olmuş 2012 hala telefonu kemerde takılı kabı ile taşıyan insanda bir amca samimiyeti var sanki.

*** Kibarca kısa boylu tanımı: eklem bacaklı.

*** demet kalın varmış diyolar. serdar ortaç varmış diyolar. ajdar varmış diyolar. valla ben canlı canlı hiç görmedim. umarım yokturlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...